ZalCiNoWa Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 När jag kör på högsta upplösningen så funkar allt jätte bra, utom där det står vilket vapen jag har pengar osv. vet nån vad det är för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Hur då inte syns? Är dom utanför bilden? Isåfall kan det bero på att upplösningen är högre än den som datorn är inställd på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 kör inte på högsta då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 (redigerad) Kan inte nån hjälpa mig....? GTA3_PLAYER: Har provat att ställa ner upplösningen igen men det funkar inte.. :'( Screen: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/hejhej.jpg Redigerad 1 juni, 2003 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Kolla om Hud Mode är påslaget i grafikinställningarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 2 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Tack Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts