nicht 1337 Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Hur gör man det? jag har kommit så långt att han som kör taxin dör och sen? har försökt flera gånger ska man springa eller köra bil? behöver man ha alla med sej när man sticker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag tog bara en bil och stack iväg och det vara bara en som följde med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 (redigerad) ok men du skjuter som fan på en hjulen strängs och så går det inte o köra! *Edit ska man ha med alla eller? Redigerad 1 juni, 2003 av nicht 1337 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Ja alla ska med. Ta taxin han kommer med. Det var skitlätt det uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Man behöver nog inte ha med alla, det hade inte jag. Det kom upp lite text där det stog att nån hade dött men jag plockade bara upp en kille och stack därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 jag tror jag inte hade me nån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theavier Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Bara Phil (the gunner) behöver överleva. jag tyckte det vara lättare att blasta bort alla snutar och eventuella torpeder innan jag drog med bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 en sak bara... hur rånar man över huvudtaget!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
harband Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 vilket uppdrag är det man rånar bank?? ska man köpa ett hus eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 sista uppdraget på malibu club som heter the job Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts