nicht 1337 Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Var hittar man Sabre Turbo har letat som en galning efter den eller kör den bara runt på gatorna elelr styår den på ett speciellt ställe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jkks_80 Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 man måste köpa sunshine autos och göra uppdrag ått dom eller med fusk mitt ps2 trasigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Var hittar man Sabre Turbo har letat som en galning efter den eller kör den bara runt på gatorna elelr styår den på ett speciellt ställe? Jag är inte säker på vilken du menar, men jag tror jag vet. Den står parkerad lite söder om hamnen, den står väldigt synligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 man måste köpa sunshine autos och göra uppdrag ått dom eller med fusk mitt ps2 trasigt haha bara för att gs2 suger!! gs2 = gaystation2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag är inte säker på vilken du menar, men jag tror jag vet. Den står parkerad lite söder om hamnen, den står väldigt synligt! väster eller öster ön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Sabre Turbon finns inte parkerad någonstans på ön. Du får den om du klarar andra listan vid Sunshine Autos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Om man är uppmärksam så ser man att Hillary kör en Sabre Turbo i uppdraget "The Driver". Har läst i nån guide att man ska kunna sno den från honom om man knuffar in den i en pay'n spray under uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Om man är uppmärksam så ser man att Hillary kör en Sabre Turbo i uppdraget "The Driver". Har läst i nån guide att man ska kunna sno den från honom om man knuffar in den i en pay'n spray under uppdraget. det är nog inte så lätt å putta in den där....välkommen till forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 välkommen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts