Curly Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Var jag kan hitta fordon-statistik? GameFAQs har ingen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 På gtasajten står det nog lite om fordonen, eller vad är du ute efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag vill ha statistik om hur snabbt de går osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Det står hur snabbt dom går och handling och sånt på GTAsajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 (redigerad) hm gör det? det visste jag inte :"> edit.. jag vill se i siffror inte i pluttar Redigerad 1 juni, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 *BUMP* Någon som vet var det finns?! :'( Snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DR_83 Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 känns som att gtasajtens info inte stämmer riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 känns som att gtasajtens info inte stämmer riktigt... Det har jag inte tänkt på. Vad är det som inte stämmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 GTASajtens info är tagen ifrån den officiella guiden vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 Här är länken. http://www.gtasajten.com/gtavc/bilar.php?P...c480d9e8a5b12cd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 jag vill se i siffror inte i pluttar SIFFROR PEOPLE SIFFROR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts