bobb0 Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 när jag ska köra så dör alltid hilary så jag inte klarar uppdraget.!! hur ska jag göra? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Försöka bara att inte krocka med han i början. Jag körde från han nästan direkt, sen så försökte jag bara hålla han bakom mig ända in i mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 (redigerad) Varför dör Hillary då? Du skjuter väl honom inte va? Det är lätt att klara av honom, man kommer ikapp honom där vid första bron ungefär, lite efter att man fått poliserna efter sig, då bara duttar du honom i baken så han spinner runt (gärna in i nån palm) och sen är man fri resten av vägen, bara att ducka för poliser och det är väl inga problem med det.. Sen kan man ju ta en short-cut också, och stå och snipa ut några hjul på Hillary's bil, sen åker man tillbaka och fullföljer racet, man kommer ikapp honom ganska snabbt då.. Redigerad 1 juni, 2003 av ElGato Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts