G-V Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 vet inte var jag ska lägga den har tråden men det får bli här.. jag har glömt mitt password till mitt riktiga nick! och länken där man ska klicka på för att få tillbaka sitt password fungerar inte så bra.. man kan bara nyregistrera sig... plz help me... //GuldVixen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Ah, en av de riktigt gammla medlemmarna! det där namnet har etsat sig fast i hjärnan på mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 han ja välkomen tillbax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Sådär, fixat nu! Råkade visst kasta ut lite kod när jag byggde det nya systemet :"> Btw, välkommen tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 tackar!! nu är the one and only tillbax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Ska du inte byta avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Ska du inte byta avatar han har alltid haft den... så nej det ska han inte (enligt mig då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Mika är också inne nu Bara så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Alla "oldies" kommer tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Alla "oldies" kommer tillbaka! klart! gtasajten är den BÄSTA gta sidan på nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Stoffe är också tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Stoffe är också tillbaka. WEEEEEEE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 WEEEEEEE!!! yaaaaayyyy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts