Arman Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag har ett Simpsons-avsnitt i datorn med formattypen .MPEG. Om jag "videobränner" den på en vanlig CD, kommer den då kunna spelas på en DVD-spelare? arma[N] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag har ett Simpsons-avsnitt i datorn med formattypen .MPEG. Om jag "videobränner" den på en vanlig CD, kommer den då kunna spelas på en DVD-spelare? arma[N] japp formatet kallas för vcd och kan spelas på dom flesta video spelare det är ungefär likadan kvalite som på vhs men om du har nero kan du också bärnna svcd det är mycket bättre kvalite än vcd men inte like bra som dvd såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 kvaliteten beror ju också på vad mpeg:en har för kvalitet, bränner du en film med 320x240 blir det ju inte precis snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 3 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2003 kvaliteten beror ju också på vad mpeg:en har för kvalitet, bränner du en film med 320x240 blir det ju inte precis snyggt kanske inte snyggt..men för simpsons duger det gott och väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts