_Neo_ Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag har nyss installerat GTA3 och då kommer det fram en skylt "Please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application" vad ska jag göra! :'( Det måste gå på nåt sätt!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Har du laddat ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Sätt in "install" CD:n först och så startar du. Sen står det att du ska sätta in "play" då gör du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Förklara lite mer tydligare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Just nu funkar inte det här *** spelet jag hatar det här *** och ****** spelet!Dom som har byggt det här ** spelet ********************************************!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Just nu funkar inte det här *** spelet jag hatar det här *** och ****** spelet!Dom som har byggt det här ** spelet ********************************************!!! ok... men svara på min fråga: har du laddat ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag har nyss installerat GTA3 och då kommer det fram en skylt "Please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application" vad ska jag göra! :'( Det måste gå på nåt sätt!!! :'( de kommer med 2 skrivor när du köpte spelet.. på den ena står de Install och den andra Play när du ska installera sätter du i Install skivan och när du ska spela Play skivan.. om man kan engelska är de inte så svårt å fatta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 ok... men svara på min fråga: har du laddat ner det? det spelar ju ingen roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag vet jag har satt in play skivan men det kommer fortfarande fram en skylt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 det spelar ju ingen roll D e klart det spelar roll om han laddat ner det eller inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 det spelar ju ingen roll jo, precis det det gör, har han tankat det beror det på om han crackat det eller inte (många det blev det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 restart application? Du ska göra om något. Ta bort GTA3 från din dator. Sen sätter du i "install" skivan och går vidare till det står att du ska sätta in play. Gör det och slutför installationen. Så ska det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts