Arvid Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 (redigerad) Jag blev lite besviken efter att ha testat helikoptern på Vercetti Estate, den går alldeles för långsamt men det värsta är att man inte kan flyga normalt utan måste dyka ner och upp medans man flyger för att farkosten ska komma nånvart. Och var det inte så att det skulle gå att skjuta från helikoptrarna med flera olika vapen? Hur gör man det? Redigerad 1 juni, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag är också väldigt besviken på Helikoptrarna, man kan inte skjuta från någon förutom huntern, och det är jobbigt att flyga dom som du sa, arvid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 (redigerad) Ja det är dåligt att amn måste dyka. Men man behöver inte dyka uppåt. Man såg ju på filmer innan ps2 versionen släpptes att man skulle kunna skjuta ur mavrick t.ex men man kan bara skjuta med Hunter och Seasparrow. Jag tycker även att det skulle finnas en knapp som man höll inne för att rotor bladen skulle snurra så man kunde hovra, den går ju uppåt när man trycker på knappen i VC. Redigerad 1 juni, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 man kan skjuta från Maverickarna, Sparows, VCN Mavericks o.s.v med Cinematic kameran!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Ja det är dåligt att amn måste dyka. Men man behöver inte dyka uppåt. Man såg ju på filmer innan ps2 versionen släpptes att man skulle kunna skjuta ur mavrick t.ex men man kan bara skjuta med Hunter och Seasparrow. Jag tycker även att det skulle finnas en knapp som man höll inne för att rotor bladen skulle snurra så man kunde hovra, den går ju uppåt när man trycker på knappen i VC. Om man dyker med Maverick för att den ska flyga framåt så åker den ju automatiskt neråt och då måste man upp igen, det känns så löjligt att inte kunna flyga rakt med en helikopter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Om man dyker med Maverick för att den ska flyga framåt så åker den ju automatiskt neråt och då måste man upp igen, det känns så löjligt att inte kunna flyga rakt med en helikopter. jojo men ingenting är ju helt perfekt här i livet tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Om man dyker med Maverick för att den ska flyga framåt så åker den ju automatiskt neråt och då måste man upp igen, det känns så löjligt att inte kunna flyga rakt med en helikopter. Jo men så är det i verkligheten också, man måste ha lite lutning på helikoptern för att den ska åka framåt Testa med att dyka (dutta på knappen) och håll inne knappen för åka uppåt samtidigt så går det, ni kommer att vänja er, det gjorde jag Helikoptrarna kan bli ruskigt snabba om man använder rätt teknik, kanske gör en film på det så ni får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jo jagb har vant mig men det känns knäppt. Jag vet att man måste ha lite lutning på riktigt men om man hör det på VC går den som en snigel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jo men så är det i verkligheten också, man måste ha lite lutning på helikoptern för att den ska åka framåt Testa med att dyka (dutta på knappen) och håll inne knappen för åka uppåt samtidigt så går det, ni kommer att vänja er, det gjorde jag Helikoptrarna kan bli ruskigt snabba om man använder rätt teknik, kanske gör en film på det så ni får se. men det hade ju inte varit fel med analoga kontroller, så man slipper "dutta" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag tycker kontrollerna e lite dåliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jo men så är det i verkligheten också, man måste ha lite lutning på helikoptern för att den ska åka framåt Testa med att dyka (dutta på knappen) och håll inne knappen för åka uppåt samtidigt så går det, ni kommer att vänja er, det gjorde jag Helikoptrarna kan bli ruskigt snabba om man använder rätt teknik, kanske gör en film på det så ni får se. Tror nog inte att det är RIKTIGT så i verkligheten, eftersom det enda som rör sej på en helikopter när man åker framåt är huvudrotorn... men det är ju sant att själva helikoptern lutar den med, som du säger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 men det hade ju inte varit fel med analoga kontroller, så man slipper "dutta" Där har PS2 ett övertag Helikoptern är riktigt härlig på PS2:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Sea Sparrow kan skjuta Och om ni har Ps2 kan ni alltid köpaPs2 Joy Converter kostar 199:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 (redigerad) det är faktiskt så att man måste luta på helikoptrarna på riktigt. för att komma nån vart... ett litet sväng tips i helikoptern e att trycka på vänster knappen så att den lutar. efter ett tag så svänger helikoptern också. riktig bra sväng blir det också. Redigerad 1 juni, 2003 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Sea Sparrow kan skjuta Och om ni har Ps2 kan ni alltid köpaPs2 Joy Converter kostar 199:- men det finns väl inget autoaim på pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Har hört att det finns :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 På huntern så siktar kulsprutan lite av sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 det fanns det visst, om man kör classiska kontroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
harband Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 På huntern så siktar kulsprutan lite av sig själv. kan du visa en bild på hunter jag har inte hittat den än?? vart kan man hitta den :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Kolla alla hunter trådar så får du veta hur man får det. Bilder och film finns i några trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts