Hultenius Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Det nya systemet för registreringar av nya medlemmar är klart och har tagits i drift. IPB:s egna system är därmed skrotat. Det nya systemet kommer att delas med GTAsajten vilket gör att dessa två servrar kommer samarbeta mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 va bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 (redigerad) Det nya systemet för registreringar av nya medlemmar är klart och har tagits i drift. IPB:s egna system är därmed skrotat. Det nya systemet kommer att delas med GTAsajten vilket gör att dessa två servrar kommer samarbeta mer. Finnemang! Redigerad 1 juni, 2003 av Tigern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 kewlt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Hultenius the PHP Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Nu blir man ju sugen att prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Nu blir man ju sugen att prova w0rd... men man får nog inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 man kanske ska göra en ny medlem så går alla på nerverna Skoja bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 om alla gör de så blir de många medlemmar här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 om alla gör de så blir de många medlemmar här... och alla skulle bli bannade för att dom har 2 användare man får bara ha en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 och alla skulle bli bannade för att dom har 2 användare man får bara ha en... jaja men om hultan skulle acceptera två... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 jag har fem användare och fyra är banned Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 jag har fem användare och fyra är banned smart å säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 smart å säga det. han har sagt de förut Han är ju saffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 han har sagt de förut Han är ju saffe Har int jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 jag har fem användare och fyra är banned Verkligen något att vara stolt över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Verkligen något att vara stolt över? snarere tvärt om jag skulle bara villja ha en användare men jag blev ju banned så jag skapade en ny så du kan ta bort meatboll och göra mina andra användare saffe fri från banningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 snarere tvärt om jag skulle bara villja ha en användare men jag blev ju banned så jag skapade en ny så du kan ta bort meatboll och göra mina andra användare saffe fri från banningen varför inte ta bort alla förutom saffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 varför inte ta bort alla förutom saffe det var så jag menade ock göra saffe fri från banningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2003 Verkligen något att vara stolt över? jag skulle inte va stolt över det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts