_Neo_ Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag håller på att göra en ny hemsida som heter Grand Theft Auto Washington.Denär inte klar än men jag jobbar på den.Adressen är www.geocities.com/Washington452000/frontpage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 varför washington? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag kom inte på något annat (Måste man fråga Rockstar om man får göra en hemsida med namnet Grand Theft Auto?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag kom inte på något annat (Måste man fråga Rockstar om man får göra en hemsida med namnet Grand Theft Auto?) Tror inte det... jag har ju själv sidor med namnet A-Tech's Grand Theft Auto (3, Vice City, San Andreas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag håller på att göra en ny hemsida som heter Grand Theft Auto Washington.Denär inte klar än men jag jobbar på den.Adressen är www.geocities.com/Washington452000/frontpage verkar som om det kommer å bli en bra sida....och förresten...välkommen till forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 tack=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Jag kom inte på något annat (Måste man fråga Rockstar om man får göra en hemsida med namnet Grand Theft Auto?) Man behöver inte fråga om man ska göra en fan-sida om GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts