walen Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Då var det dags att diskutera bonus taxin i VC är den bättre än de andra eller ej .. jag märkte ingen större skillnad.. det var ju en del diskutioner GTA3 forumet om bonus taxin i GTA3.. fast den i VC är ju rätt cool faktiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 "Zebra Taxi"? Den borde heta Tiger taxi. Eller får man nåt efter 100 taxiuppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 "Zebra Taxi"? Den borde heta Tiger taxi. Eller får man nåt efter 100 taxiuppdrag? Vet inte har nån gjort 100 taxi uppdrag?? jag har inte men ska testa det är ql att få klara fram bilar tycker jag som vid inport garaget man kan ju få klara fram 4 bonus bilar där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Vet inte har nån gjort 100 taxi uppdrag?? jag har inte men ska testa det är ql att få klara fram bilar tycker jag som vid inport garaget man kan ju få klara fram 4 bonus bilar där.. Dom har jag. Jag har gjort typ 41 taxiuppdrag, det är mycket jobbigare än på 3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Dom har jag. Jag har gjort typ 41 taxiuppdrag, det är mycket jobbigare än på 3:an. jag har inte gjort ett ända. ska göra det när jag klarat uppdragen... hm är det typ samma sak som i trean med brandbil polisbil ambulans så med tex polisbil om man klarar tillräckligt många sånna uppdrag så får man en stjärna och brandbil en eldkastare .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Efter level 12 med brandbil blir man flammsäker(skadas inte av eld). Level 12 med ambulans så kan man springa hur länge som helst utan att bli trött. Level 12 med polis så får du 150 i armor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Efter level 12 med brandbil blir man flammsäker(skadas inte av eld). Level 12 med ambulans så kan man springa hur länge som helst utan att bli trött. Level 12 med polis så får du 150 i armor. aha whhieeee okej borde man typ inte få nån skottsäker bil skulle va rätt ql. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Efter 100 taxi missions hoppar alla taxibilar när man trycker på tutan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Efter 100 taxi missions hoppar alla taxibilar när man trycker på tutan nej hehe som den hoppbilen då kommer ej på vad den heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 nej hehe som den hoppbilen då kommer ej på vad den heter.. Wodoo eller vad den heter. Nej taxi bilarna hoppar som fusket på gta3 när man får bättre styrning och allt. Alltså dom hoppar upp i luften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Wodoo eller vad den heter. Nej taxi bilarna hoppar som fusket på gta3 när man får bättre styrning och allt. Alltså dom hoppar upp i luften haha okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 man får zebran efter att man klarat alla taxi uppdrag på taxi stationen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 mycket lättare att klara taxiuppdragen på 3:an, har bara gjort 5 på VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 mycket lättare att klara taxiuppdragen på 3:an, har bara gjort 5 på VC men när man klarat typ 5 så é de bara att köra på...man får ju så mycke tid..., ibland kan den första o andra va svår och hinna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts