rirre Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Hej, Jag har precis köpt VC och jag undrar om man kan spela med ratt. Har hört mycket ryckten från kompisar och undrar vilket som är rätt. ...... Tacksam för alla svar // Rirre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 ja det ska man kunna ha... testa vet ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rirre Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag ska köpa en och måste veta först...... // Rirre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 hör med blaque, han kanske har hunnit testa, annars kan jag testa åt dig nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 (redigerad) Jag har en Logitech Wingman och den funkar inte så bra!!! Är riktigt besviken att man inte kan ställa in kontrollerna på den trycker man gå gasen i kontrollerna (fär man ska ställa in dem) så händer det inget.. Sen när jag spelar så lutar man barta sej framåt och bakåt på mc/mopederna och när jag är "On Fot" så kan man bara gå framåt och tillbaka.. R* det får ni ta och fixa!! *Edit Det är en Logitach Wingman Formula Redigerad 1 juni, 2003 av nicht 1337 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts