walen Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Vad F*n har hänt nu da satt och spelade VC och ljudet har börjat krabba det kan nu brummmaa som satan i högtalarna och spraka och det låter förjävligt Hel*etes J*vlar Jag har haft spelet i en vecka utan problem och så börjar det jävlas nu F*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Ibland när jag har spelat VC och går in på internet så surrar det när jag trycker på en länk, först klickar det som det ska men efter det kommer surret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Jag har råkat ut för samma sak på andra spel, men det har jag löst med nya drivrutiner till ljudkortet. Men det är nog inte säkert att det hjälper dig när det har funkat i en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 För mig händer det ganska ofta att ljudet börjar spraka i VC, då minimerar jag bara spelet och sen låter det som vanligt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 hm jag tror jag löste problemet jag hade på more than two speakers på .....va troligen det för jag satte på det allternativet typ igår för jag har nämligen 5 små högtalare trodde ljudet skulle bli bättre men idag sa ljuder tydligen ifrån .......jag ändrade tillbaka till two speakers och än så länge inga problem längre och man har ändå ljud på alla högtalare.. lite lustigt men så va det nog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts