MP5 Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Ni kommer säkert tycka jag är något dum som frågar denna fråga men hur kör man mp på gta2 Skulle vara kul att kunna köra med nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Det är ganska enkelt, om du vill spela så säg bara till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Det är ganska enkelt, om du vill spela så säg bara till. Sätter man bara på gta2 då eller måste man gå in på någon speciel server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Sätter man bara på gta2 då eller måste man gå in på någon speciel server. Man kan bara spela på privata servrar, om jag skapar en server behöver du min IP för att kunna joina. Då går du till Network-delen i GTA2 Manager, markerar TCP/IP och fyller i IP:n i rutan. Sen är det bara att starta och joina servern i listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts