jkks_80 Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 mitt playstation2 är trasigt när jag sätter igång det och sen går jag in på browser eller vad det heter där efter ett tag står det disc read error vad e det för fel sms 0737753064 eller skriv här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Den kan väl inte läsa av skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Funkar det med andra spel eller är det bara VC skivan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jkks_80 Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Funkar det med andra spel eller är det bara VC skivan? inte med nåt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jkks_80 Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 inte med nåt av mina spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Prova att göra rent innuti ps2, alltså där skivan ska ligga. Gör rent "avläsaren" med en tops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Antingen så kan du prova med en sån där skiva som rengör lasern eller så får du nog lämna in det på lagning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 (redigerad) hoppas det inte har pajat helt...du har inte nån lillebror som har hält dricka i de då? ps: detta e min 1000:e post ds Redigerad 31 maj, 2003 av SAAB Lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 gör som cphHowdy säger, rengöringsskivor finns att köpa i vissa datorbutiker, men jag hittade inget på webhallen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag har haft samma fel.. Pappa öpnade konsolen och grejsade lite med lasern när det var igång.... Sen så funkade det. Men om det är spelet det är fel på så köp en sån där CD rengörings sats för cirka 100 kronor... (kolla om det är lika med alla spel!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag har haft samma fel.. Pappa öpnade konsolen och grejsade lite med lasern när det var igång.... Sen så funkade det. Men om det är spelet det är fel på så köp en sån där CD rengörings sats för cirka 100 kronor... (kolla om det är lika med alla spel!) han sa ju att det inte funkade med något spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 hoppas det inte har pajat helt...du har inte nån lillebror som har hält dricka i de då? ps: detta e min 1000:e post ds Lol...jag har varit medlem här ett tag och inte ens kommit över 400 posts?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 mitt playstation2 är trasigt när jag sätter igång det och sen går jag in på browser eller vad det heter där efter ett tag står det disc read error vad e det för fel sms 0737753064 eller skriv här Lämmna in det till nån affär så kanske dom kan fixa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 e du sur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 klart man är sur om sitt ps2 är trasigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Lol...jag har varit medlem här ett tag och inte ens kommit över 400 posts?!? jag har bara skrivit 258 posts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts