NiKe-eKiN Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 idag fick jag ett packet från rockstargame med 20 st pin gratis ingen faktura eller något. har ni också fått det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 och så heter de Rockstar Games.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 idag fick jag ett packet från rockstargame med 20 st pin gratis ingen faktura eller något. har ni också fått det Troligt, på en lördag? Och varför skulle R* skicka något till dig? Bevis vill vi ha i så fall! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Vad är det för något? :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Vad är det för något? :"> vad e pin? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 vad e pin? typ en så'n här nål man sätter fast i tröjor... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 typ en så'n här nål man sätter fast i tröjor... ok...på så sätt...vad e de för speciellt med dom då? det väl bara å köpa annars... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 vad e pin? Det är nog "pins" han menar, såna man sätter på kepsar, tröjor,jackor MM. Fast vad vet jag Jag har i alla fall inte fåt några, det kanske är en pressent ifall du har fått det försenat? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Det är nog "pins" han menar, såna man sätter på kepsar, tröjor,jackor MM. Fast vad vet jag Jag har i alla fall inte fåt några, det kanske är en pressent ifall du har fått det försenat? konstigt...ändå...han får post på lördagar som nån sa däruppe...jag får de inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 2 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 jag kan bevisa det jag ska ta en bild av dom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 jag kan bevisa det jag ska ta en bild av dom gör det så får vi se... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuldVixen Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 jag kan bevisa det jag ska ta en bild av dom jag ser inga bilder än... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 jag ser inga bilder än... inte ja heller...dom kommer väl senast imorn annars så tror inte ja dig... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 vår digitala kamera är sönder så jag kan inte ta en bild men jag lovar att jag har det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 4 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 i gta sajtens forum är det någon som heter kendal och han har sätt dom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2003 jaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 vår digitala kamera är sönder så jag kan inte ta en bild men jag lovar att jag har det Har du ingen scanner då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 5 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 jag har igen scanner till vår dator Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 5 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2003 Tjena! DU!!! ALLA SOM INTE TROR HONOM JAG HAR SETT DOM!!!!!! HAN SKA TA BILD SÅ SKA JAG SCANNA DOM SÅ SMÅNINGOM... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts