KoTTeN Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 Länkarna på sidan är extremt ljusa, så ljusa att jag inte kan se vad det står. När man för över musen så blir dom dessutom helt vita. Ska det verkligen vara så eller är det mitt IE som fuckar? Den har nämligen varit problem med CSS och IE för mig den senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 jag har inget fel iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 Vilken version av IE har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 Länkarna på sidan är extremt ljusa, så ljusa att jag inte kan se vad det står. När man för över musen så blir dom dessutom helt vita. Ska det verkligen vara så eller är det mitt IE som fuckar? Den har nämligen varit problem med CSS och IE för mig den senaste tiden. Ja för om inte CSS fungerar så borde länkarna bli ljusblåa och vita när du håller över dom. Måste vara något fel på ditt IE eller så har du inaktiverat CSS någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KoTTeN Skrivet 12 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Sådär, nu ser det normalt ut igen! Kan varit att datorn har varit på för länge, den brukar ha lite hyfs för sig då, säger bara PC helt enkelt *pust*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts