MP5 Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 (redigerad) Förit när jag inte visste så mycket om modding råkade jag lägga filen "Main.scm" i paint. Och nu när jag trycker på den så får jag ett meddelande där det står: C:\Documents and Settings\Ägaren\Lokala inställningar\Temp\Temporära kataloger 2 för carpet [1]\Main.scm Ett läsfel inträffade när filen laddades. Ogilitog bitmappsbild eller format som inte stöds. Samma sak händer med "American.txd" eller vad den heter, för den la jag också i paint. Hur hämtar jag tillbaks filerna från paint ? Förklara TYDLIGT. :'( Redigerad 31 maj, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Förit när jag inte visste så mycket om modding råkade jag lägga filen "Main.scm" i paint. Och nu när jag trycker på den så får jag ett meddelande där det står: C:\Documents and Settings\Ägaren\Lokala inställningar\Temp\Temporära kataloger 2 för carpet [1]\Main.scm Ett läsfel inträffade när filen laddades. Ogilitog bitmappsbild eller format som inte stöds. Samma sak händer med "American.txd" eller vad den heter, för den la jag också i paint. Hur hämtar jag tillbaks filerna från paint ? Förklara TYDLIGT. :'( va in i helvete ska du in i paint å göra me dom filerna?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 va in i helvete ska du in i paint å göra me dom filerna?? Jag kunde inget om modding då :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Jag kunde inget om modding då :"> de e väl bara å högerklicka å "öppna med" eller nått... om du ska modda de i typ anteckningar eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 (redigerad) de e väl bara å högerklicka å "öppna med" eller nått... om du ska modda de i typ anteckningar eller nått. Men jag vill ha tillbaks dom till så som dom var innan. Om du vet hur man gör alltså EDIT Provade att öppna Main.scm och då kom bara det där meddelandet fram :'( Redigerad 31 maj, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Vad menar du med att du vill ha tillbaks dom till så som dom var innan? Vad är det som har hänt med filerna? Och varför ska du öppna Main.scm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 (redigerad) Varför vill du att de inte ska öppnas i paint automatiskt? Det går ju att öppna i andra program ändåså och det går ju att spela fortfarande! Redigerad 31 maj, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 frågar samma sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Varför vill du att de inte ska öppnas i paint automatiskt? Det går ju att öppna i andra program ändåså och det går ju att spela fortfarande! han har ju råkat välja att dom ska öppnas i paint automatiskt, och vill veta hur man får bort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 han har ju råkat välja att dom ska öppnas i paint automatiskt, och vill veta hur man får bort det Men varför? Det är väl onödigt. Det enda man kan göra är att det ska öppnas automatiskt med ett annat program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 öppna explorer (utforskaren) gå till verktyg -> mappalternativ -> filtyper, och ta bort .scm, då öppnas inte .scm filer med något program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts