Stora_tomtefar Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Var finns den där "Roliga helikoptern"? DVS den som ska finnas inne i militär basen... det ligger till på det viset att jag inte hittar den... och ja, jag har klarat cop land och har en polisdräkt på mig... nån somkan säga var denna "roliga helikopter" finns?... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Du måste ha klarat hela "Storyline" eller tagit alla paket(hp). Om du har tagit alla paket och klarat alla uppdrag finns den på en helekopterplatta vid ocean view. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Om du har tagit alla 100 hp så kan du hitta den i militärbasen och när du även har klarat hela spelet, eller om det är något speciellt uppdrag på slutet så finns den alldeles brevid där cortes har sin båt. Om du inte har klarat något av dom 2 grejorna så kan du inte få tag på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 "Roliga helikoptern" = Hunter, Apachehelikopter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 "Roliga helikoptern" = Hunter, Apachehelikopter Aja.. var inte säker på vad den hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 asså från början såg jag inte heller den....trodde den stod på helikopter plattan(H)....men det står absolut längst bort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 jag har tagit 100hp på mitt nya game och den står vid fort baxter base, inte vid ocean view helikopterplattan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 jag har tagit 100hp på mitt nya game och den står vid fort baxter base, inte vid ocean view helikopterplattan Det är något uppdrag på slutet av spelet som du måstye klara för att den ska komma där vid ocean view. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Klarat bara storyline eller tagit 100 hp= hunter vid militärbasen Gjort båda= ocean wiew och militäbasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Det är något uppdrag på slutet av spelet som du måstye klara för att den ska komma där vid ocean view. du verkar ju inte ha klarat spelet själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 du verkar ju inte ha klarat spelet själv Jo jag har klarat spelet. Varför verkar det som jag inte har klarat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts