Fralla_24 Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Ska jag köpa Vice city på PC när jag har det på PS 2.. Men jag vet att det e bättre på PC o att man kan modda o sånt Känns onödigt Ska jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Ska jag köpa Vice city på PC när jag har det på PS 2.. Men jag vet att det e bättre på PC o att man kan modda o sånt Känns onödigt Ska jag? Har du klarat det på ps2? Isåfall hade inte jag köpt det, det kostar över 400 kr ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Svårt för oss att svara på det, men det beror på om du tycker det är kul att modda. men omdu bara är ute efter bättre grafik tycker jag inte att du ska köpa det... Knepig fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Japp jag har klarat ut det på PS 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Köp det senare när priserna har gått ner lite (om dom nu gör det) det ska jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Så blir det när man har PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 tur för mig jag har inte ps2 me jag har spelat det på ps2 med en kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag tror jag väntar på priserna jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Köp inte! Jag själv har det till PS2 och min komois har det till PC. JAg tycker att det är mycket bättre till PS2. tex lättare att köra helikoptern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 hehe alla klagar på helikoptern!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts