vigge Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 mmm, det var svårt, jag hade en "ökning" kvar när tiden tog slöut första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
turk-kaninen Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 "The Driver" tycker jag va svårt,jag körde me punka nästan hela vägen fast jag har ju inte gjort alla uppdrag än så jag vet inte om det va svårast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 "Messing With The Man" klarade jag på första försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Vad var Messing with the man för uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 ja tycker alla uppdrag var skit lätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Vad var Messing with the man för uppdrag? man skulle ta tillbaks Mitch Bakers angel från cubanerna tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts