robban... Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 själv fick ja hålla på med "the driver" typ 5timmar :"> för att klara. så de tycker ja e svårast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 vette fan va de hette, men när man skulle åka radiostyrd helikopter..., när jag gjorde de dom första gångerna va de skitsvårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 demolition man - har inte klarat det än :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Cop land... det var J*VLA svårt... jag blev väldigt aggressiv när det gick fel, eller när jag fick punka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 (redigerad) The Driver och det där när man ska ta 3 väskor från Haiterna. *Edit* Det sistnämda var svårt för att jag inte kom på att det va på Starfish Island först. Redigerad 31 maj, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 The Driver, klarade det genom att det blev trafikstockning med ca 4 polsibilar, han fastna, men jag kom igenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 vette fan va de hette, men när man skulle åka radiostyrd helikopter..., när jag gjorde de dom första gångerna va de skitsvårt.. jag tror att det heter "demolition man" ligger på det nu,, men jag hittar bara den första grejen där man ska släppa en bomb. Dom tre som är kvar hittar jag inte,, jag flyger runt inne i huset men dom skjuter bara på mig och så sprängs den. men jag försöker åka på dom så att dom dör när rotorbladen skär sönder dom. Det roligaste uppdraget är när man ska döda en kille på golfbanan! (uppdraget innan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 "The Job" var ganska svårt..iaf när Phil inte gick in i bilen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Jag har klarat alla uppdrag, men jag har glömt vilket uppdrag the driver var för något... om det nu är ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Jag har klarat alla uppdrag, men jag har glömt vilket uppdrag the driver var för något... om det nu är ett uppdrag Man ska köra ett race mot Hilary. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 demolition man - har inte klarat det än :"> Håller med till 100%!, jag försökte klara uppdraget i 3 timmar innan jag slutligen fick dit alla bomberna, på första försöket gick flera minuter bort på bara en bomb (kontrollerna e ju skitjobbiga) och när jag skulle upp med den andra bomben sköt dom ner min helikopter. Den gången jag klarade uppdraget hade jag nästan 2 minuter kvar när jag skulle planta den sista bomben, övning ger färdighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Ja demolition man var svårt första gånger för dom sköt ner min helekopter hela tiden, fast i slutet dödade jag alla som var i vägen och hade flera minuter över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Death row, är fortfarande på det uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 The Job e väl något svår får man väl säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Demoliton man var väll rätt svår. Klarade på 4:e försöket. Death Row var mycket lättare på pc. Men ganska svår. Men jag kom på världens bästa taktik. The Job var svår för det hackade så in i h*lvete. Tycker spelat var mycket lättare på pc. Klarade uppdrag på första försöket som jag på ps2 försökte 1000 gånger på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 För att kontrollerna suger på ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Jag tycker inget uppdrag var specielt svårt, men jag hadde vist problem med det där uppdraget där man kör på rad med 3 vodoo bilar och ska lägga bomber, för jag trodde bara man skulle lägga 1 bomb. Jag fick göra om det typ 10 gånger innan ja fattade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 alla va ju lätta...okej fastnade lite på the driver... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 demolition man var inte alls svårt, hade 2,5 minuter till godo när jag klarade det. På ps2 var det iof sig 3 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 ''Messing whit the man'' tyckte jag va skit svårt, men nu har jag klarat de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts