Gurgel Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 (redigerad) va har jag installlerat rätt?? http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/gta3real.PNG detta e real gta?? lr e bilarna så? såg att de va en meniskaockså som va aldeles vit. De käns inte som om de e rätt. för de står ju final verision. . ---------edit-------------- Märkte att denna skulle kanse va i moddning. Redigerad 31 maj, 2003 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 för mig funkar real gta bra..., ta bort gta3 och modden o installera om allt de é ju installfil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 (redigerad) om du läser readmen står det att du ska ta bort gta3.img och txd.img (!), jag gjorde det och det funkar Redigerad 31 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 om du läser readmen står det att du ska ta borg gta3.img och txd.img (!), jag gjorde det och det funkar de gjorde inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Ja man ser ju att det är fel på txd filer, dom fattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Funka nu. lydde big bear's råd att avinstalera. jag hade massa andra mods å sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts