_Neo_ Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 kan man åka flygpaln på vice city eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Ja för f*n en Skimmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Ja för f*n en Skimmer Vad du var sur då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Gillar inte flygplanen... eller flygplanET ... Kan det bero på att man inte kan hovra, eller att man nästan inte alls har någon precision...? Knepigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Jo man har bra "precision" men såklart man inte kan hovra med ett flygplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 gillar att flyga runt med skimmern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 gillar att flyga runt med skimmern Samma här. Fast jag gillar Hunter bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasmus Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 gillar att flyga runt med skimmern Hur f-n kan man gilla att flyga runt med skimmern? Den är ju totalt VÄRDELÖS. J-vla skitplan! Den har en startsträcka på typ 5000 km och försöker man svänga lite så sjunker den som en sten, även om man bara duttar lite på knappen. Nån som klarat uppdraget där man ska flyga med skimmern genom checkpoints? Känns som det löjligt omöjligaste uppdraget hittills i alla fall........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Hur f-n kan man gilla att flyga runt med skimmern? Den är ju totalt VÄRDELÖS. J-vla skitplan! Den har en startsträcka på typ 5000 km och försöker man svänga lite så sjunker den som en sten, även om man bara duttar lite på knappen. Nån som klarat uppdraget där man ska flyga med skimmern genom checkpoints? Känns som det löjligt omöjligaste uppdraget hittills i alla fall........ Nej den lyfter snabbt. Är du bäng eller? Den dyker inte så fort man "dutter" på knappen, man kan typ göra volter utan att den störtar. tryck bara på uppknappen lite ibland så stiger den skitsnabbt. Det uppdraget klarade jag på andra försöket(det var andra gången jag flög dodo, eller tredje egentligen), skitlätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Nej den lyfter snabbt. Är du bäng eller? Den dyker inte så fort man "dutter" på knappen, man kan typ göra volter utan att den störtar. tryck bara på uppknappen lite ibland så stiger den skitsnabbt. Det uppdraget klarade jag på andra försöket(det var andra gången jag flög dodo, eller tredje egentligen), skitlätt! Håller med, skimmer är lätt att flyga, du trycka på fel knappar eller nått! Btw, det där uppdraget klarade jag på första försöket och jag hade nästan hälften av all bensin kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Håller med, skimmer är lätt att flyga, du trycka på fel knappar eller nått! Btw, det där uppdraget klarade jag på första försöket och jag hade nästan hälften av all bensin kvar! Num 6 uppåt 9 neråt Skit lät eller hur?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Hultan: Jag klara det på första försöket och hade MER än hälften av bensinen kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Skimmer är ju det roligaste luf fordonet. Helikoptrar är jobbiga i PC verisionen. Hunter är väll ganska skoj. Laddade hem en save fil för att testa den :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Skimmer är ju det roligaste luf fordonet. Helikoptrar är jobbiga i PC verisionen. Hunter är väll ganska skoj. Laddade hem en save fil för att testa den :"> tttt dagens fuskare! ¨ Helekoptrar är grymma på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts