Hultenius Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 Som ni kanske har sett så har ett nytt forum startat med namnet "Rollspel". Detta forum är endast temporärt och kommer tas bort så fort det blir inaktivt. Varför jag skapade detta forum är för att post-count systemet inte ska missbrukas. Den nya version av Invision Board kommer inom en snar framtid, kanske redan nästa vecka. De redan snabba, stabila och nästan buggfria forumen kommer då bli ännu bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 Den nya version av Invision Board kommer inom en snar framtid, kanske redan nästa vecka. De redan snabba, stabila och nästan buggfria forumen kommer då bli ännu bättre! Härligt!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Du har inte funderat på att fixa ett "spam forum" ....det skulle nog behövas..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Då skulle nog Post-count systemet försvinna där ifrån och då skulle ingen skriva där en då...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 hultenius... är det inte bara att ta bort dom som inte sköter sig. då lär ju dom registrera om sig men om du fortsätter tar bort dom lär dom ju tröttna och gå till nåt annat forum o spamma... och ni som bara är ute efter att få höga postcount siffror, lägg av! ni blir inte "respekterade" bara för det om ni nu tror det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 vad hände med vårat gamla forum föresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 17 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2002 vad hände med vårat gamla forum föresten Vilket "gamla forum"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2002 Vilket "gamla forum"?? jag kommer inte ihåg hur det gamla forumet såg ut, nån som har ett screenshot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2002 Det gamla forumet var väl ganska enkelt vill jag minnas.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2002 Det gamla forumet var väl ganska enkelt vill jag minnas.... Jag tror han menar iKonboard... du blev medlem efter att hultan bytte till Invision Board... så du kan inte minnas det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2002 Jag tror han menar iKonboard... du blev medlem efter att hultan bytte till Invision Board... så du kan inte minnas det... Jo...det kan jag visst...jag tittade in en gång förlängesen...innan jag blev medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2002 Jaha nu känner man sig lite korkad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts