Jump to content

Death row

skribb
 Share

Recommended Posts

När du fått uppdraget ta bron som går från leif link's så blir det närmare. Lance har alltid mycket health kvar när jag kommer fram till yunk jard >_< .

Sen Åker du rätt in med bilen och rakt fram till stället där han hålls fången.

Dödar alla som vaktar honom (det är tre fyra stycken) sen ja.... får du klura ut en fortsättning. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

???!! Man kan ju ta det hur lugnt som helst nästan..

Jag parkera lång bort på gatan innan man kör in på skroten och snipade gubbarna där, sen gick jag in och tog mig sakta frammåt och dödade varje gubbe som kom.. inte stiligt direkt men svårt var det inte ialfall.

Kan kanske fatta om du inte klarar det med apache, men om du är odödlig så ser jag inte riktigt hur du kan misslyckas..

Du kanske skjuter lance när du skjuter på sista gubben som vaktar honom >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

har klarat det nu! sitter fast på det där uppdraget där bilen inte får gå sakta, love fists uppdrag! hur länge ska man köra och har ni nån bra taktik?

pumpa på gasen....så slipper du bromsa... kör på mitten av vägen ner till hamnen och sen vänd snabbt....tar nog typ 2 min !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

efter att ha startat bilen så kör du direkt till motorvägen, och sedan åker du ner åt söder till hamnen. Du måste inte gasa hela tiden så du kan ju åka ut på trottoaren och annat om du får problem. tar ca 3 minuter för dem att desarmera bomben.

Själv så gjorde jag så på PS2 versionen. men på pc så skulle jag testa att åka runt på vanliga vägar och det blev ganska svårt, men jag klarade det ändå på första försöket -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor