skribb Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 jag har provat allt till och med alla vapen + hunter apache + odödlig + oändligt med ammo! DET GÅR INTE LANCE DÖR ALLTID :'( HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 När du fått uppdraget ta bron som går från leif link's så blir det närmare. Lance har alltid mycket health kvar när jag kommer fram till yunk jard . Sen Åker du rätt in med bilen och rakt fram till stället där han hålls fången. Dödar alla som vaktar honom (det är tre fyra stycken) sen ja.... får du klura ut en fortsättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Tyckte det var busenkelt Klarade det på första försöket som nästan alla andra uppdrag... På PS2 var det mycket svårare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 ???!! Man kan ju ta det hur lugnt som helst nästan.. Jag parkera lång bort på gatan innan man kör in på skroten och snipade gubbarna där, sen gick jag in och tog mig sakta frammåt och dödade varje gubbe som kom.. inte stiligt direkt men svårt var det inte ialfall. Kan kanske fatta om du inte klarar det med apache, men om du är odödlig så ser jag inte riktigt hur du kan misslyckas.. Du kanske skjuter lance när du skjuter på sista gubben som vaktar honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Tyckte det var busenkelt Klarade det på första försöket som nästan alla andra uppdrag... På PS2 var det mycket svårare jag tror du sitter o ljuger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 jag e så jävla dålig på alla dataspel!!! :'( har aldrig testat att köra över alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Det va skitlätt! Klarade det på 3:de försöket fast första gången startade jag om för jag förlora mycket tid på att åka dit. Jag körde ner gubbarna i början, eller i alla fall dom jag träffade med bilen . Resten av alla gubbar tog jag med Ruger och M60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 tyckte också att det var mycket svårare på ps2, bara döda alla som finns vid marken på avstånd, och sen springer du fram till lance, och kör honom till skjukhuset med sopbilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Jag tog bilen jag kom med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Jag stomade med en motorcykel, och sen körde ja bara iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 har du klarat det än skribb....en tips! smyg in och ta sopbilen som finns där och kör på alla befria lance och kör honom till sjukhuset!....lite svårt är det...jag klara på andra försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 har klarat det nu! sitter fast på det där uppdraget där bilen inte får gå sakta, love fists uppdrag! hur länge ska man köra och har ni nån bra taktik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 har klarat det nu! sitter fast på det där uppdraget där bilen inte får gå sakta, love fists uppdrag! hur länge ska man köra och har ni nån bra taktik? pumpa på gasen....så slipper du bromsa... kör på mitten av vägen ner till hamnen och sen vänd snabbt....tar nog typ 2 min ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 klarade på första... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Jätteenkelt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 klarade på första... Jätteenkelt... Kul för er, men vad hjälper det skribb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 efter att ha startat bilen så kör du direkt till motorvägen, och sedan åker du ner åt söder till hamnen. Du måste inte gasa hela tiden så du kan ju åka ut på trottoaren och annat om du får problem. tar ca 3 minuter för dem att desarmera bomben. Själv så gjorde jag så på PS2 versionen. men på pc så skulle jag testa att åka runt på vanliga vägar och det blev ganska svårt, men jag klarade det ändå på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Skriv in panzer..Ta pansarvagnen och PLÖJ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Han vill knappast fuska tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jätteenkelt... han ville ha hjälp inte er åsikt om svårighets graden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts