Jump to content

Jag ber er på mina bara knän!

BuZZ
 Share

Recommended Posts

Snälla, idag va jag så dum att jag köpte VC.. Men som jag anade så funkade inte ljudet?! :'( Problemet är alltså att jag inte kan ändra inställningar i audio hardware utan det står "HARDWARE NOT AVAIABLE"?`ÄR DET NÅN SOM VET VARFÖR?! Behöver jag ställa in nått på datorn?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla, idag va jag så dum att jag köpte VC.. Men som jag anade så funkade inte ljudet?! :'( Problemet är alltså att jag inte kan ändra inställningar i audio hardware utan det står "HARDWARE NOT AVAIABLE"?`ÄR DET NÅN SOM VET VARFÖR?! Behöver jag ställa in nått på datorn?

steg 1: vad har du för ljudkort och drivrutiner?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja man måste avinstellera windows ovh sen intallera linux red hat på datorn sen ska det funka :lol >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eightball: jag vill bara ta tillfället i akt och fråga om du är neger (absolut inte rasistiskt menat) För att efter att ha tänkt efter lite och kollat på vissa filmer så har jag kommit fram till att eightball (boll nummer 8 i biljard, som är svart) har någonting med negrer och deras hudfärg att göra. jag är ganska sker på detta, men "prove me wrong" (återigen, absolut inte någonting rasistiskt menat, utan jag ville bara upplysa dig (er) om detta. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det är ju möjligt att jag behöver.. Men du vet inte vilket?

avinstallera Vice City och installera igen...

om det inte funkar gå in på "SB":s hemsida och tanka nya drivisar

(hoppas du kan installera dom)

om det inte hjälper släng ljudkortet i soptunnan och köp ett nytt.... >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

avinstallera Vice City och installera igen...

om det inte funkar gå in på "SB":s hemsida och tanka nya drivisar

(hoppas du kan installera dom)

om det inte hjälper släng ljudkortet i soptunnan och köp ett nytt.... :teehee:

Ok.. Det låte ju bra..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eightball: jag vill bara ta tillfället i akt och fråga om du är neger (absolut inte rasistiskt menat) För att efter att ha tänkt efter lite och kollat på vissa filmer så har jag kommit fram till att eightball (boll nummer 8 i biljard, som är svart) har någonting med negrer och deras hudfärg att göra. jag är ganska sker på detta, men "prove me wrong" (återigen, absolut inte någonting rasistiskt menat, utan jag ville bara upplysa dig (er) om detta. :teehee:

eller så syftar han på Eightball i GTA3. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor