BuZZ Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Snälla, idag va jag så dum att jag köpte VC.. Men som jag anade så funkade inte ljudet?! :'( Problemet är alltså att jag inte kan ändra inställningar i audio hardware utan det står "HARDWARE NOT AVAIABLE"?`ÄR DET NÅN SOM VET VARFÖR?! Behöver jag ställa in nått på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Fråga i affären... eller kolla nå'n supporthemsida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Snälla, idag va jag så dum att jag köpte VC.. Men som jag anade så funkade inte ljudet?! :'( Problemet är alltså att jag inte kan ändra inställningar i audio hardware utan det står "HARDWARE NOT AVAIABLE"?`ÄR DET NÅN SOM VET VARFÖR?! Behöver jag ställa in nått på datorn? steg 1: vad har du för ljudkort och drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Steg 1: Jag har SB Live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 fixa nya drivrutiner från deras hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Snälla, idag va jag så dum att jag köpte VC.. Men som jag anade så funkade inte ljudet?! :'( Problemet är alltså att jag inte kan ändra inställningar i audio hardware utan det står "HARDWARE NOT AVAIABLE"?`ÄR DET NÅN SOM VET VARFÖR?! Behöver jag ställa in nått på datorn? ja man måste avinstellera windows ovh sen intallera linux red hat på datorn sen ska det funka :lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 "Hardware" det är ju hårdvara alltså inet program. Så du måste kanske ha en viss slags ljudanläggning för att det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 "Hardware" det är ju hårdvara alltså inet program. Så du måste kanske ha en viss slags ljudanläggning för att det ska funka. Ett ljudkort är ju hårdvara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 "Hardware" det är ju hårdvara alltså inet program. Så du måste kanske ha en viss slags ljudanläggning för att det ska funka. Jo, det är ju möjligt att jag behöver.. Men du vet inte vilket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraze Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Eightball: jag vill bara ta tillfället i akt och fråga om du är neger (absolut inte rasistiskt menat) För att efter att ha tänkt efter lite och kollat på vissa filmer så har jag kommit fram till att eightball (boll nummer 8 i biljard, som är svart) har någonting med negrer och deras hudfärg att göra. jag är ganska sker på detta, men "prove me wrong" (återigen, absolut inte någonting rasistiskt menat, utan jag ville bara upplysa dig (er) om detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Jo, det är ju möjligt att jag behöver.. Men du vet inte vilket? avinstallera Vice City och installera igen... om det inte funkar gå in på "SB":s hemsida och tanka nya drivisar (hoppas du kan installera dom) om det inte hjälper släng ljudkortet i soptunnan och köp ett nytt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 avinstallera Vice City och installera igen... om det inte funkar gå in på "SB":s hemsida och tanka nya drivisar (hoppas du kan installera dom) om det inte hjälper släng ljudkortet i soptunnan och köp ett nytt.... Ok.. Det låte ju bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Eightball: jag vill bara ta tillfället i akt och fråga om du är neger (absolut inte rasistiskt menat) För att efter att ha tänkt efter lite och kollat på vissa filmer så har jag kommit fram till att eightball (boll nummer 8 i biljard, som är svart) har någonting med negrer och deras hudfärg att göra. jag är ganska sker på detta, men "prove me wrong" (återigen, absolut inte någonting rasistiskt menat, utan jag ville bara upplysa dig (er) om detta. eller så syftar han på Eightball i GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraze Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 eller så syftar han på Eightball i GTA3. Som är neger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 lol Nä han tänkte nog inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts