Jacker Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 (redigerad) Det här är det grymmaste jag vart med om på GTA3 jag sprang runt uppe i Pike Creek och slog på koden "All Peds Hate You" jag fick säkert efter mig 15, 17 Peds!!! då tänkte jag leka lite med dom och hoppa utför stupet ner mot vägen till dammen..... och dom HOPPA EFTER!!! ni kan ju tänka er hur det såg ut!! ... det regna Ped efter Ped, marken täcktes av blod, dödsskrik på dödsskrik!!! Redigerad 30 maj, 2003 av Cassidy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Vad är det för kod jag har bara hört talas om nobodylikesme-koden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 jag har heller aldrig hört talas om den koden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 är det inte nastylimbscheat ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 denna kod är det!!! Hatar spelaren: NOBODYLIKESME NASTYLIMBCHEAT är koden som gör att man kan skjuta/spränga bort kroppsdelar på människor!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 denna kod är det!!! Hatar spelaren: NOBODYLIKESME NASTYLIMBCHEAT är koden som gör att man kan skjuta/spränga bort kroppsdelar på människor!!! Nobodylikesme-koden gör så att alla hatar en inte bara peds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 en annan ql sak .. om man börjar ett nytt spel då bron är trasig och man fixar sej efterlyst ställer sej nära bro kanten och vipps en hel drase med polisbilar kör ner i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 vad är peds?är väldigt efterbliven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 vad är peds?är väldigt efterbliven fotgängare... asså civila.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts