kariya Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 detta e inte så grymt men.. hitta en fletbed ( eller flatbed ja vet inte hur de stavas ) gå upp på flacket. ja, sen e de bara till att skjuta Fast ni kanske redan visste de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 detta e inte så grymt men.. hitta en fletbed ( eller flatbed ja vet inte hur de stavas ) gå upp på flacket. ja, sen e de bara till att skjuta Fast ni kanske redan visste de Hahaha! Amatör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Hahaha! Amatör... det är han väl inte, han visste det... och han joinade före dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 detta e inte så grymt men.. hitta en fletbed ( eller flatbed ja vet inte hur de stavas ) gå upp på flacket. ja, sen e de bara till att skjuta Fast ni kanske redan visste de Dat är roligt tycker jag på alla bilar. Jag brukar ta fram bazookan och skjuta lite när jag har skjutit på bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 men om man skjuter på bilen som man står på så blir föraren skit skraj och kör skit snabbt... men ibland så hoppar han ur bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 men om man skjuter på bilen som man står på så blir föraren skit skraj och kör skit snabbt... men ibland så hoppar han ur bilen Det händer aldrig för mig att han hoppar ut. Bara på VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Det händer aldrig för mig att han hoppar ut. Bara på VC. jag har lyckats med det en gång på vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 (redigerad) jag har lyckats med det en gång på vc Att han hoppar ur? Dom hoppar jämt ut för mig på VC. Hehe: "Dom" hoppar jämt ut för mig på WC Redigerad 31 maj, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 nej, en har kört iväg när jag stog på taket och söt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Hehe: "Dom" hoppar jämt ut för mig på WC skämt från GTA3 freak hahahahah hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 Hahaha! Amatör... är jag en amatör? jag må vara ung men inte dum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 är de nån mer som tycker att JAG är en amatör så kan ni skriva de under här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 det är han väl inte, han visste det... och han joinade före dig Vad har det med saken att göra? >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Födelsdags grisen tycker att jag en stor jävla amatör! tycker du de är sjyst. att kalla mig amatör! :'( men i alla fall grattis och ha den äran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts