Blaque Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 Jag brukar gå och lägga mig vid tolv-tiden, men idag har jag bestämt mig för att jag ska vara uppe hela natten. Jag ska inte sova en minut och sedan ska jag gå till skolan som vanligt kl. halv nio. Förhoppningsvis klarar jag det!.. Gissa om det kommer bli skönt att gå och lägga sig imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 Än så länge har det gått bra! Jag hade en period av trötthet ett tag, men den har gått över nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 Jag brukar gå och lägga mig vid tolv-tiden, men idag har jag bestämt mig för att jag ska vara uppe hela natten. Jag ska inte sova en minut och sedan ska jag gå till skolan som vanligt kl. halv nio. Förhoppningsvis klarar jag det!.. Gissa om det kommer bli skönt att gå och lägga sig imorgon. Haha, tror inte du kommer må så bra i skolan idag Själv är man ledig idag men jag ändå massor skoljobb att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 Jag brukar gå och lägga mig vid tolv-tiden, men idag har jag bestämt mig för att jag ska vara uppe hela natten. Jag ska inte sova en minut och sedan ska jag gå till skolan som vanligt kl. halv nio. Förhoppningsvis klarar jag det!.. Gissa om det kommer bli skönt att gå och lägga sig imorgon. jag testade det där en gång...det kommer jag aldrig göra om.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 Fan... Det är för jävligt alltså. Halv sju somnade jag... En halvtimme till och sedan hade resten av familjen gått upp och då hade det varit lugnt. Men eftersom jag inte ville väcka några misstankar av att jag varit uppe hela natten, så gick jag och la mig i sängen vid sex-tiden och jag var faktiskt inte så farligt trött, men efter en halvtimme så var det kört. Klockan nio blev jag väckt och då hade jag redan missat första lektionen, men jag åkte in till skolan och var med på resten. Konstigt nog har jag inte varit så trött idag som jag trodde att jag skulle vara, men det kommer väl kanske ikväll?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 Fan... Det är för jävligt alltså. Halv sju somnade jag... En halvtimme till och sedan hade resten av familjen gått upp och då hade det varit lugnt. Men eftersom jag inte ville väcka några misstankar av att jag varit uppe hela natten, så gick jag och la mig i sängen vid sex-tiden och jag var faktiskt inte så farligt trött, men efter en halvtimme så var det kört. Klockan nio blev jag väckt och då hade jag redan missat första lektionen, men jag åkte in till skolan och var med på resten. Konstigt nog har jag inte varit så trött idag som jag trodde att jag skulle vara, men det kommer väl kanske ikväll?.. oj då, det längsta jag varit uppe var till halv fem och det var på en lördag. Då såg jag på en cool 80-tals film om en snubbe som just hade släppts från finkan men började råna banker igen, handlingen var spännande men slutet njaa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2002 Nu har man iallafall börjat komma i säng lite regelrättare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Trashmaster Skrivet 1 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2002 Kring dygnsskiftet brukar jag lägga mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts