skribb Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 (redigerad) Ok nu när 3:e avsnittet av Miami Vice snart börjar så skapade jag en liten topic, där vi kan diskutera om serien och avsnittet. Själv tycker jag att topicen borde klistras men det är ju upp till Hultan. Information om Miami Vice: Kanal: Kanal 5 Tid: Fredagar KL 21.00 Avsnitt 2 heter Heart Of Darkness Hoppas att denna topic blir hot! Denna post kommer att uppdateras Redigerad 30 maj, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jag ska se avsnittet ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 å en halv timme kvar hoppas det är bra avsnit idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 å en halv timme kvar hoppas det är bra avsnit idag samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 japp de ska man se! såg inte de andra avsnittet.. nån som kan resumera lite snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 (redigerad) andra avsnittet i kväll har iaf fått 5 stjärnor 1 min kvar nu edit: nu börjar det Redigerad 30 maj, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jag hade halshuggit Artie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 (redigerad) Jag hörde ett fel i programmet... Den ene sa "Sorry about that guys" Ska det inte va "Sorry about DOES guys" eller "Sorry about that guy"? Det va bara nått jag fick på hjärnan... Redigerad 30 maj, 2003 av Tigern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Sorry about DOES guys = Förlåt för gjorde killar Sorry about that guys = förlåt för det där killar Vad låter mer rätt Artie är nog förrädare... han tömde ju sin lägenhet och stack till mexiko.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 avsnitt 1 slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Tubbs eller vad han heter låter lite som Lance Vance tycker jag Bara ett avsnitt i kväll :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 vilken är artisten och vad heter låten den som är i backrunden i reklamen på kanal 5 om Miami vice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 lance e ju en exakt kopia av tubbs ju 3:de avsnittet var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 shit, missade det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 lance e ju en exakt kopia av tubbs ju 3:de avsnittet var bra! mm, och en fotgängare i vc ser ut som sonny jag ska ta screen på det om jag ser honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Tubbs eller vad han heter låter lite som Lance Vance tycker jag Bara ett avsnitt i kväll :'( Det är därför det är ju samma röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Det är därför det är ju samma röst jo, han har ju samma uttryck som Lance har.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 orka inte kolla på dom 2 avsninten. Hatar 5 för mycket reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 orka inte kolla på dom 2 avsninten. Hatar 5 för mycket reklam de har väl lika mycket som på 4:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts