mAkRo Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Tjaba!! Vart kan jag hitta en stretch ?? jag har klarat spelet men jag har fortfarande inte sett en ända limmo i spelet förutom Love Fist... Hur ska jag då kunna göra uppdragen i sunshine autos?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 (redigerad) Tjaba!! Vart kan jag hitta en stretch ?? jag har klarat spelet men jag har fortfarande inte sett en ända limmo i spelet förutom Love Fist... Hur ska jag då kunna göra uppdragen i sunshine autos?? Den står brevid trappan upp till ditt hus (V) Grattulerar du är 1500 medlemen ta vara på det Redigerad 30 maj, 2003 av BTBBTB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mAkRo Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Det har jag hört innan oxå men för mig så finns det bara en Infernus och en Admiral Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Det har jag hört innan oxå men för mig så finns det bara en Infernus och en Admiral konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 så är det typ ibland för mig också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 de é olika, ibland står de en stretch o ibland en admiral Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 då har jag en fråga angående bilar som man ej hittar ............vart och hur ser en Rancher ut behöver den till inport/export garaget vid bilaffären jag köpt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraze Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 då har jag en fråga angående bilar som man ej hittar ............vart och hur ser en Rancher ut behöver den till inport/export garaget vid bilaffären jag köpt En Rancher är en stor jeep, (inte den med träpanel på sidan, det är en landstalker) i värkligheten tror jag att den heter Ford Bronco, om det nu ringer några klockor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 då har jag en fråga angående bilar som man ej hittar ............vart och hur ser en Rancher ut behöver den till inport/export garaget vid bilaffären jag köpt Rancher Även den modellen FBI har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 tackar så MKT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 de é olika, ibland står de en stretch o ibland en admiral det e på pc va? på mitt ps2 så står det alltid en strech där...men den e så seg så man önskar nästan att admiral stog där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 det e på pc va? på mitt ps2 så står det alltid en strech där...men den e så seg så man önskar nästan att admiral stog där... ja, PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts