Coolman Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Här kan ni prata om Stronghold och expanionen. Ni kan dela tricks och vad ni tycker om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 jag tror inte att så många spelar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 jag gör, jäkligt kul spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 jag gör, jäkligt kul spel! Håller med kul spel har demot av expansionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 off topic: fick bara för mig att kolla forumet lite, men det skall dock inte bli nån vana... det har ni mitt ord på ! on topic: detta spelet tycker jag slår ut dom flesta strategi spelen !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 varför stack du? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 8 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 jag gör, jäkligt kul spel! (:!!! Jag håller med! Världens bästa strategispel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Jag håller med! Världens bästa strategispel! Håller med till 100%! Jag brukar leka sagan om det två tornen :"> Jag är människorna och wolf är alla uruk hai så står alla bågskyttar på muren och skjuter som f*n och fienderna försöker riva muren sen när muren är paj anfaller mina trupper och vinner kriget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 9 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 The Wolf är värst har ni prövat att köra mot alla 4 samtidtit(stavfel) förs The Rat död snabbt sen kommer The Snake med sina spersmen och bågskyttar sen kommer The Pig( ) river ner lite av mina murar och sen kommer The Wolf och dödar mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Ska nog ta och intallera Crusader nu... blev lite sugen på att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Ska nog ta och intallera Crusader nu... blev lite sugen på att spela ja gör det! Möt Lionheart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 ja gör det! Möt Lionheart! Lionheart?! Han är ju svår! Måste nog träna innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Ledsen att jag drar upp den här topicen, Är det nån som fortarande kör? Vilka är era favoritgubbar? mina är Pikemen dom är sk*ttuffa, och inte så sega men starka Har ni nått tips om vad man ska börja med att göra när man startar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 22 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2003 Har det typ inte kommit någe nytt stronghold nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 (redigerad) Har det typ inte kommit någe nytt stronghold nu?? Inte vad jag vet eller hört Edit: Kom på att det har släppt ett "nytt" Stronghold Warchest Det är både Stronghold och Stronghold Crusader med nya fiender, nya banor m.m Redigerad 24 augusti, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 24 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Har det det har inte jag hört, när då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coolman Skrivet 24 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Jag vet inte om det har släppts men... Här är sajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 hehe, Jag vann Stronghold Crusaider på den tiden jag lirade cs. Men de står bara i hyllan för jag hajjar noll av de liret. de ända jag vet att man behöver då fasen ingen build order för alla saker bara ploppar upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts