Shit_kid Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Vilka affärer kan man råna och hur gör man det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Vilka affärer kan man råna och hur gör man det?? Dom som du kan gå in i... Du måste rikta ditt vapen mot den i kassan i ett litet tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 får man pengar då eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Ja det gör man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Går det att råna alla afärer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jag har gått in i affärerna och siktat på dom och då går larmet och dom hukar sig ner..Men jag får inga pengar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Du måste sikta på dom hela tiden! du får inte titta bak, du måste ha känsla helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Och gör för all del inte som jag gjorde innan jag visste hur man skulle göra... (jag sprang in i affären och sköt killen i kassan direkt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KENDAL Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 sikta på ägaren vänta tills det kommer fram pengar på bordet och sen skjut honom OBS! desto längre du vänta desto mer pengar MEN du får också fler stjärnor!! Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Går det att råna alla afärer? nej det går inte å råna alla...bara dom som har bruna kläder på sig...kolla i tool shop så ser du va ja menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Försökte råna haiternas cafe. Den killen har väl bruna kläder? Jaja, jag blåste huvudet av kocken, sköt varenda kotte som var där inne, tog M4:an, riktade mot biträdet, och det första Tommy gör, är att be om mat. Och han betalar för det. hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Försökte råna haiternas cafe. Den killen har väl bruna kläder? Jaja, jag blåste huvudet av kocken, sköt varenda kotte som var där inne, tog M4:an, riktade mot biträdet, och det första Tommy gör, är att be om mat. Och han betalar för det. hmm du får ju inte ställa dig i den rosa zonen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jag märkte det. Jag ställde mig åt sidan sen. Men han bara kollade på mig. Får väl försöka med ett annat ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 En sak jag bara undrar över: Hur ska man kunna råna om det inte är fast sikte på PC versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 En sak jag bara undrar över: Hur ska man kunna råna om det inte är fast sikte på PC versionen är det inte...då e de väl bara å sikta på huvet då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts