_Neo_ Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 När jag ska öppna vice city kommer det fram en ruta och där står det så här "Det går inte att hitta DLL-filen MSS32.DLL." vad sak jag göra! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 När jag ska öppna vice city kommer det fram en ruta och där står det så här "Det går inte att hitta DLL-filen MSS32.DLL." vad sak jag göra! :'( synd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 http://www.dll-files.com/dllindex/dll-file...les.shtml?mss32 ladda hem den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Det funkar fortfarande inte.det står så här nu att MSS32DLL:_AIL_set_3d_sample_distances@12 inte finns. Är det en till fil som jag måste ladda ner eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zhat Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Det funkar fortfarande inte.det står så här nu att MSS32DLL:_AIL_set_3d_sample_distances@12 inte finns. Är det en till fil som jag måste ladda ner eller? Har du laddat hem det elle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Jag har laddat ner en fil som heter MSS32.dll men den här filen funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Det funkar fortfarande inte.det står så här nu att MSS32DLL:_AIL_set_3d_sample_distances@12 inte finns. Är det en till fil som jag måste ladda ner eller? Öppna DLL-filen med anteckningar/wordpad och skriv till _AIL_set_3d_sample_distances@12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Öppna DLL-filen med anteckningar/wordpad och skriv till _AIL_set_3d_sample_distances@12 Det lär ju funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts