Miami_Gold Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jag såg en polis som jagade en annan person, när jag stack honom med en köttyxa så fick jag 50dollar .(Han dog inte) Nån som vet vad man får när man dödar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jag såg en polis som jagade en annan person, när jag stack honom med en köttyxa så fick jag 50dollar .(Han dog inte) Nån som vet vad man får när man dödar? Ingen aning, visste inte ens om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Ja man får "Bra medborgarskap" och $50 varje gång du slår. Om du dödar honom får du polisen efter dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 vad ska det var bra för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 vad ska det var bra för? Man känar pengar. Eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 jo det vet jag, men 50$ är ju fett lite! Jag trodde "bramedborgarskap" betydde ngt speciellt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Ja men om du slår 3 ggr på varje gubbe och slår 5 gubbar så blir det $750. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 och om man rånar 1 butik tjänar man 1000$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts