Arvid Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jag har rånat ett flertal butiker men aldrig fått några pengar, ska det vara så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jag har rånat ett flertal butiker men aldrig fått några pengar, ska det vara så? Är du säker på att du har gjort rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Är du säker på att du har gjort rätt? Jag fick nyss reda på att man måste sikta på gubben en stund... jag brukar bara knalla in i affären och skjuta honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shit_kid Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Hur rånar man da?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jag fick nyss reda på att man måste sikta på gubben en stund... jag brukar bara knalla in i affären och skjuta honom. HAHAHA!! Du e en skön kille du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Hur rånar man da?? Ha lämpligen en pistol i handen och bara gå fram till gubben och sen backa tillbaka lite och så fram igen, så ligger pengarna på bordet, du kan göra detta tills du har 3 sjärnors efterlysning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts