Knylan Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Har fått det där uppdraget där man ska bomba Cubanernas båtar med radiostyrda flygplan, det går att starta planet men då det kommit upp i luften så dyker det ner igen. Ska det vara så eller vilken knapp ska jag hålla in? Står inte vad jag kan minnas i inforutan som kommer upp då man sätter sig i TopFun bilen. Och hur fan ska man kunna få ihjäl alla idioterna som har kidnappat Lance? Har lyckats komma in till han med Vespa men då har jag så pass lite kvar av armorn så att dom hinner skjuta ihjäl både mig och Lance innan vi ens har kommit ut ur skjulet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 default kontrollerna till det radiostyrda flygplanet e num6 upp och num9 ner. håll in num6 när du startar flygplanet så får det en lugn och fin start. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Va? var de så enkelt? Jag tryckte på uppåt pilen. Tog ett tag att få upp det stackars planet, men det gick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts