guardian Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 när jag ska installera det så stannar den på 60% och när jag trycker på ctrl+alt+delete står det ''svarar inte''. vad ska jag göra? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 när jag ska installera det så stannar den på 60% och när jag trycker på ctrl+alt+delete står det ''svarar inte''. vad ska jag göra? :'( Installera om GTAIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 bara vänta, stod ett tag på 60 för mig också, men efter ett tag fortsatte den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 när jag ska installera det så stannar den på 60% och när jag trycker på ctrl+alt+delete står det ''svarar inte''. vad ska jag göra? :'( min e dumare...det går å installera på mitt men när ja ska ladda de så hänger han sig...har väntat skitlänge vissa gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 okej, nu funkar det! . satan att det ska hacka så mycket :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 va för prog behöver man för att det skall fungera ? (vet inte om det står nån annan stans... frågar åt en kompis...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts