StellHell Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 Jag gillar Canal+ reklamen... "give up your smuck!!" Så viken gillar du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 "slå av värmen britta" e ganska skön.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 1.From the director of......Razorblade(Give up your smuck) 2.Ica reklamen 3....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 jag tycker också om "give up u smuck" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 hhåller med er som rösta på canal+ reklamen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 den nya ipren-reklamen med det intelligenta köket! haha, jag skrattade asmycket när jag såg den första gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 den nya ipren-reklamen med det intelligenta köket! haha, jag skrattade asmycket när jag såg den första gången tycker ipreen mannen är påfrestande.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 lätt!From the director of......Razorblade(Give up your smuck) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2002 Och nu e första halvlek igång. OJOJOJ! Olson är pigg i bena! Han har ett spellmessigt övertag. Det var länge sen vi såg Olsson så här tänd. Han närmar sig försiktigt straffområdet...NEJ! det var offside! Han får ögonkontakt...han, han e helt....utvisad... Den e den absolut skönaste reklamen!!! (Ica e också bra fast ibland tråkiga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Just nu är Alladin-Reklamen lugnt favorit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blizz Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 gie up your smack går fan på alla kanaler och den bästa är när ...öj.jjöj.j.öj.öj.ö......öj när dinosarien skjuter ostarna med pilbåge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Just nu är Alladin-Reklamen lugnt favorit... wörd... aha, det får vi inte göra i vår familj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Vad är det för reklam? ni snackar om? alladin? reklamen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Vad är det för reklam? ni snackar om? alladin? reklamen? Ja det är en familj som har bjudit in en annan familj och mannen i familjen som har bjudit in den andra sitter och käkar upp alla utom två chokladbitar i Aladin asken och sen säger mamman i familjen som har blivit inbjuden till sin son: - På jul får man ta från det undre lagret. Och då slänger sig mannen(i den familjen som har bjudit in den andra) över boxen och säger: - Aha det får vi inte i vår familj. Dom menar altså chokladen och inte anden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 min favorit är nog, hmmmm...... jag har ingen! JAG HATAR REKLAM!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 ICA och Posten är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 Ja det är en familj som har bjudit in en annan familj och mannen i familjen som har bjudit in den andra sitter och käkar upp alla utom två chokladbitar i Aladin asken och sen säger mamman i familjen som har blivit inbjuden till sin son: - På jul får man ta från det undre lagret. Och då slänger sig mannen(i den familjen som har bjudit in den andra) över boxen och säger: - Aha det får vi inte i vår familj. Dom menar altså chokladen och inte anden. Ok tack! den har jag sett... den är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 (redigerad) jag gillar den nya ICA reklamen med svartvit bild (röda korsett brödet) Redigerad 22 december, 2002 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 jag gillar den nya ICA reklamen med svartvit bild (röda korsett brödet) den är tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 jag gillar den nya ICA reklamen med svartvit bild (röda korsett brödet) Chifen, chifen.. Herr ??? köpte precis 45stycken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts