saffecool Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 jag har inte laddat ner det för jag har inte gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 jag har laddat ner det, men inte instalerat gta3 än... får bli senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Hos mig laggade det mkt mer än utan.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Ska kanske ladda ner det när jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 11 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2003 jag tycker det är kass...vissa bilar är vita för mig och däcken på vissa bilar är ocjkså helvita... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Nitty Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 eemm men inte alla bilar e vita eller hur och desutom e Yakuza stinger FETT bettre än vanliga Yakuza stinger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sina Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 ja tycker real gta3 final e grymmt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 jag tycker det är kass...vissa bilar är vita för mig och däcken på vissa bilar är ocjkså helvita... då har du gjrt fel... läs readme filen (hör för mig att det står nånting om att man ska tabort gta3.img) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts