eightball Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 (redigerad) Ja!? Kilo=tusen kilogram=tusen gram kilobyte=tusen bytes JA! Jag vet! Och han skrev kilogram per sekund! Och man brukar inte säga kilogram utan kilo (fast kilo betyder tusen). Nu tankar jag åsså det. Nu går det i 212 kb/s. Redigerad 31 maj, 2003 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 nu tankar jag det 2% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 går bara i 114kb för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 99% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 JA! Jag vet! Och han skrev kilogram per sekund! Och man brukar inte säga kilogram utan kilo (fast kilo betyder tusen). Nu tankar jag åsså det. Nu går det i 212 kb/s. Men glöm det då...jag skrev kg istället för kb...OCH?? Skit i det! Alla fattade att jag menade kilobyte och inte kilogram! I alla fall...ska vi som har laddat ner det spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 (redigerad) laddar ner nu....610 kb/s man ha ju fetsnöre... Redigerad 31 maj, 2003 av Logi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 (redigerad) finns de ingen Single Player version...som man kan ladda nerr?? Redigerad 31 maj, 2003 av Logi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 finns de ingen Single Player version...som man kan ladda nerr?? Nej...inte vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts