Pain To ThE MaX Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Det är jätte kul och gratis. Man behöver inte ha full versionen av wolfenstein för att den ska fungera. ladda ner från www.fragzone.se (tar ca 1 h att ladda ner) Om många laddar ner kanske jag eller någon annnan gör en server och ni som laddat ner det joinar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 menar du att det är fristående? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 menar du att det är fristående? ja...det skulle bli en expansion men de ångra sig och släppte det gratis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 (redigerad) kul, jag tankar i 85kb/s Redigerad 30 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 kul, jag tankar i 85kb/s Va! vad snabbt! jag kommer ihåg att jag laddade ner i 59kg/s. Vad har du för bredband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 as sugigt, normalt brukar jag tanka i 20, vet ej varför det gick så snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 as sugigt, normalt brukar jag tanka i 20, vet ej varför det gick så snabbt Beror ju på vart källan ligger från de du laddar hem ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 (redigerad) jo jag vet, men jag skrev brukar. jag har tankat från fragzone innan också Redigerad 30 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Va! vad snabbt! jag kommer ihåg att jag laddade ner i 59kg/s. Vad har du för bredband? Kilo per sekund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Kilo per sekund hehe...inte undra på att datorn har blivit fet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Vad går spelet ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Kilo per sekund Ja!? Kilo=tusen kilogram=tusen gram kilobyte=tusen bytes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Vad går spelet ut på? Det är andra wärldskriget. Du ska döda motståndarna. Man kan vara olika klassar (medic, engineer, soldier, sniper m.m.) Det är multiplayer om jag inte redan har skrivit det. Det är lite quake känsla men det är underhållande som bara den. Man kan samla eXPerience och bli bättre på t.ex. sniper. Det är stora banor. ladda ner det...det är kul. Mina systemkrav (minium): 600mhz, 128mb RAM Geforce 2+ eller ati 9000+ 32 mb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Det är andra wärldskriget. Du ska döda motståndarna. Man kan vara olika klassar (medic, engineer, soldier, sniper m.m.) Det är multiplayer om jag inte redan har skrivit det. Det är lite quake känsla men det är underhållande som bara den. Man kan samla eXPerience och bli bättre på t.ex. sniper. Det är stora banor. ladda ner det...det är kul. Mina systemkrav (minium): 600mhz, 128mb RAM Geforce 2+ eller ati 9000+ 32 mb. Kan du ge en länk till nerladdnings sidan ? Sen så stavas det: världskriget inget w. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 (redigerad) Kan du ge en länk till nerladdnings sidan ? Sen så stavas det: världskriget inget w. 1 www.fragzone.se 2 spelar roll Redigerad 30 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Traindriver Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jag skall väl ta en titt på det. Och man behöver väl inget orginal wolfenstein installerat utan det här är väl som ett nytt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jag skall väl ta en titt på det. Och man behöver väl inget orginal wolfenstein installerat utan det här är väl som ett nytt spel? nej, bara instalera och köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 1 www.fragzone.se 2 spelar roll Spelar stor roll om han inte vet hur man stavar världskrig, är väl bättre att jag berättar för han än att han går runt och tror att det stavas med w. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Spelar stor roll om han inte vet hur man stavar världskrig, är väl bättre att jag berättar för han än att han går runt och tror att det stavas med w. Men komigen jag RÅKADE skriva med W. Jag vet att det stavas med V. Men ibland bryr jag mig inte utan bara skriver snabbt. Samma sak är det med åäö. Jag brukar tro att jag spelar spel och skriver e istället för ä o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 uppdraget för dom allierade är att spraänga en så kallad fueldump(som ingen har nämt)tyskarna skyddar sin bas med att bygga murar lägga minor och sånt(man kan bygga:))sen finns det lite sidouppdrag...som att bygga en bro så pansarvagnen kan komma över eller typ footbridge ellercommand post....jag var rankad 80 förut på vanliga rtcw:)...jag har snyggaste namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts