BigBear Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jag laddade nyss ner en Shelby GT500 här. Jag gör som de står att jag ska göra i guiden för att installera, jag öppnar IMG Tool, söker up gta3.img, sen filerna sabretur.dff och sabretur.txt, dom ska jag ersätta med filerna med samma namn jag nyss laddat ner. När jag ska ersätta händer de här: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/replace.JPG Sen provade jag att ta bort filen händer det här: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/delete.JPG Hade tänkt o ta bort den och lägga in den jag tänkt ersätta med... Nån som vet hur man gör för att få de att fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 ta bort filerna och lägg till de nya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Sen provade jag att ta bort filen händer det här: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/delete.JPG Hade tänkt o ta bort den och lägga in den jag tänkt ersätta med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Ta bort skrivskyddet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Ta bort skrivskyddet. funkar ändå inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jag laddade nyss ner en Shelby GT500 här. Jag gör som de står att jag ska göra i guiden för att installera, jag öppnar IMG Tool, söker up gta3.img, sen filerna sabretur.dff och sabretur.txt, dom ska jag ersätta med filerna med samma namn jag nyss laddat ner. När jag ska ersätta händer de här: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/replace.JPG Sen provade jag att ta bort filen händer det här: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/delete.JPG Hade tänkt o ta bort den och lägga in den jag tänkt ersätta med... Nån som vet hur man gör för att få de att fungera? de räcker inte å ta bort skrivskyddet på bara gta3.img, du måste ta bort de på alla filer, vilket du gör genom att gå till c:/rockstar games och högerklickar på Vice City, egenskaper, ta bort skrivskyddet, utför på alla undermappar och filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 de räcker inte å ta bort skrivskyddet på bara gta3.img, du måste ta bort de på alla filer, vilket du gör genom att gå till c:/rockstar games och högerklickar på Vice City, egenskaper, ta bort skrivskyddet, utför på alla undermappar och filer. tackar, de funkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 tackar, de funkade Räcker väll med att bara ta bort skrivskyddet på gta3.img och gta3.dir? Btw, konstigt att filerna fortfarande heter "GTA3". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flumm Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 eller så tar du bort i gta3.dir och gta3.img filen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Räcker väll med att bara ta bort skrivskyddet på gta3.img och gta3.dir? Btw, konstigt att filerna fortfarande heter "GTA3". nix, provade de, men kanske, jag tog bara bort skrivskyddet från gta3.img och inte gta3.dir... äh, skit samma tog hela VC mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 tackar, de funkade hade exakt samma problem =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Räcker väll med att bara ta bort skrivskyddet på gta3.img och gta3.dir? Btw, konstigt att filerna fortfarande heter "GTA3". möjligt, men varför inte ta bort de för alla mappar+filer? menar, man moddar ju inte bara bilskinsen... ja.. blev förvånad att de heter gta3... helskumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 när man ska installera den bilen: 4. Color Add this color, to the color list: 142,159,179 # 95 silver SilverBlue i vilken satans fil lägger man till färger?? letat överallt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 när man ska installera den bilen: 4. Color Add this color, to the color list: 142,159,179 # 95 silver SilverBlue i vilken satans fil lägger man till färger?? letat överallt ju Det ska du klistra in i carcols.dat, den ligger i Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Det ska du klistra in i carcols.dat, den ligger i Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\data. ja klaaarade de =) fiiin biiil skulle lägga upp ett helnajs screenshot som ja just tog.. men sidan verkar inte fungera.. jaja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Jag har också lagt in samma bil, den är jävligt snygg. Men det är en sak som är konstig, den har inga rutor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 31 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Jag har också lagt in samma bil, den är jävligt snygg. Men det är en sak som är konstig, den har inga rutor. du måste du ha gjort nått fel, jag har rutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 du måste du ha gjort nått fel, jag har rutor samma här.. samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Min har framruta men inte sidorutar. Prova att slå sönder rutorna i sidan så ser ni om den har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 Det ska du klistra in i carcols.dat, den ligger i Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\data. Hur öppnar man carcols.dat?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts