Stora_tomtefar Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Jag kan inte lägga in MP3! Nån som kan hjälpa, eller är det bara jag somär korkad och tror att winampfiler är det detsamma som MP3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Leta upp dina mp3 låtar. Sen kopierar du dom och klistrar in dom i mappen GTA Vice City/MP3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 (redigerad) Jag har gjort det, men sedan när jag spelar och kollar i Ljud Setup så står det att den inte kan lokalisera några MP3 filer. Redigerad 29 maj, 2003 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Har du lagt in låtarna i mp3 mappen? Kontollera att den är mp3 filer och inte m3u filer(winamps), wma eller något annat format. Sen startar du VC och tar radiostationen "MP3 PLAYER" det ska funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 okej, jag såg nu att det var Windows media-ljudfil... Men hur gör man om domtill Mp3, kan man det överhuvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Jag har ett program som heter "Music Cleaning Lab 3.0" som kan göra det men det programet kostar pengar. Vet att det finns gratis program för att göra om wav till mp3 men inte om det finns för wma till mp3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 ladda hem på kazaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 warez! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Om du menar att han ska ladda ner Music Cleaning Lab så går det inte för man måste ha en speciell kod till det. Och snacka inte om sånt i forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2003 Om du menar att han ska ladda ner Music Cleaning Lab så går det inte för man måste ha en speciell kod till det. Och snacka inte om sånt i forumet! finns koder att skaffa också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 japp det gör det och tomtefar, är det bara det att du öppnar filerna med wmp eller slutar filnamnet på .mp3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Ladda hem DETTA och konvertera dina filer till mp3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 japp det gör det och tomtefar, är det bara det att du öppnar filerna med wmp eller slutar filnamnet på .mp3? Det är wmp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 finns koder att skaffa också Nej för man registrerar med en kod så får man betala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Haha kjag kan ha wav fielr i min mp3 radio. Så jag snackade i min mick och spelade in i ljudinspelaren sedan la jag in lite mellan snack i min radio kanal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kolizz Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Haha kjag kan ha wav fielr i min mp3 radio. Så jag snackade i min mick och spelade in i ljudinspelaren sedan la jag in lite mellan snack i min radio kanal varför lägga in .wav när man kan konvertera till .mp3?! förresten blir mp3-filerna mycke mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Haha kjag kan ha wav fielr i min mp3 radio. Så jag snackade i min mick och spelade in i ljudinspelaren sedan la jag in lite mellan snack i min radio kanal Har också tänkt att göra så. Men funkar wav? Jag trodde man behövde konvertera dom till mp3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Nej för man registrerar med en kod så får man betala. klart det finns... men nu ska vi inte prata mer "skit" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 1 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag har gjort en radio kanal... inte alltför bra, eftersom man nästan inte hör den pga stadens alla ljud ... det var kul... Tack för programmet mralex2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2003 Jag har gjort en radio kanal... inte alltför bra, eftersom man nästan inte hör den pga stadens alla ljud ... det var kul... Tack för programmet mralex2000 du kan ju höja radio volymen i options Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts