Hultenius Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Vilka nyheter har ni hittat i PC-versionen jämför med PS2-versionen av Vice City? Dessa har jag hittat: Ruger heter nu Kruger Rökgranaterna borttagna (varför?) Helikoptrarna spawnar mycket oftare än förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 bättre grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Va heter Ruger Kruger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 finns det 101 paket på pc versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Man kan inte göra en s.k "wheelie". Jo, det KANSKE man kan, men jag vet inte hur man gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 kan man ju, du behöver ju bara gå in i inställningarna och kolla vilken knapp för att luta bakåt. sen trycker du på den knappen samtidigt som du gasar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Minigun har sikte och då kan man skjuta uppåt och nerråt. Man kan köra in med bil och motorcykel i Vercetti Estate. På ps2 var man tvungen att hoppa av så att den rullade in(i alla fall motorcykel) Har också märkt det med Kruger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 kan man ju, du behöver ju bara gå in i inställningarna och kolla vilken knapp för att luta bakåt. sen trycker du på den knappen samtidigt som du gasar Och vad heter den, nåt i stil med "lean bakwords" eller nåt, för jag har inte hittat den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Va heter Ruger Kruger Ett vapen. Angående Vercetti Estate så kom jag på ytterliggare en sak. På sista uppdraget är ytterdören öppen hela tiden, det är den inte på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Och vad heter den, nåt i stil med "lean bakwords" eller nåt, för jag har inte hittat den... Den heter typ "Lean Tower Down" tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Jag försökte med wheelie 98234294 gånger, i flera sekunder, men jag fick aldrig poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Ett vapen. Angående Vercetti Estate så kom jag på ytterliggare en sak. På sista uppdraget är ytterdören öppen hela tiden, det är den inte på PS2. En liten ful sak på Vercetti Estate, det är att när man springer i trappan som går upp till helikoptern, så är taket som himmel, dvs blått. vet inte omdet är så på ps2, men här är det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 En liten ful sak på Vercetti Estate, det är att när man springer i trappan som går upp till helikoptern, så är taket som himmel, dvs blått. vet inte omdet är så på ps2, men här är det så. är så på ps2 också. han har väl inge tak där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 (redigerad) är så på ps2 också. han har väl inge tak där Omman flyger med en helikpter ovanför huset är det tak där. Det är väl en liten ful bugg Redigerad 29 maj, 2003 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Jag försökte med wheelie 98234294 gånger, i flera sekunder, men jag fick aldrig poäng Jag får aldrig det längre heller. Jag har gjort en wheelie i 25 sekunder, tror bara att man får poäng om man slår sitt rekord. Prova att ta crossen och gör en wheelie på Ocean Beach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Ett vapen. Angående Vercetti Estate så kom jag på ytterliggare en sak. På sista uppdraget är ytterdören öppen hela tiden, det är den inte på PS2. Jag vet att det är ett vapen (har vc på PS2 nämligen) men värför har dom bytt namn på rugern. Kruger låter för övrigt lite fult tycker jag (namnet alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Jag vet att det är ett vapen (har vc på PS2 nämligen) men värför har dom bytt namn på rugern. Kruger låter för övrigt lite fult tycker jag (namnet alltså) låter som nån tysk jävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Ja Kruger låter som en tysk bar. Ruger heter det ju på riktigt. Men om vi ska vara verklighetstrogna så är rugern på VC helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts