BuZZ Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Ok, nu funkar drivrutinen som jag laddade hem.. Men d blev ingen skildnad.. Vet du vilken av dom som man ska ladda hem?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 kan bara du veta, du måste ladda hem den som är för ditt ljudkord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Det fanns många olika typer av drivrutiner för mitt ljudkort?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jag har "SB Live! Audio [c800] Men det verkar inte finna drivisar till det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Ointressant ämne, Gta_player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts