KalleR Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 i mån ska jag köpa vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 (redigerad) Ooooo det var inte illa Grattis då Redigerad 29 maj, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Wow! Det var duktigt lilla GTA3_PLAYER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 29 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Jaha . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2003 Jaha . bara så ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Okej.. Ja ä så fattig för ja sattsa allt på Úber Lan så ja köpte headset för 400 o cs o nytt grafikkort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 nu har jag vc org! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Jag köper det inte för det funkar tydligen inte på min dator.. Jag har tillräckliga system krav men det går inte att ändra ljudinställningar i "audio hardware! det står bara "hardware not avaiable" och så återställs dom gamla inställningarna?! Är det nått jag måste göra på datorn faör att det ska funka?! SNÄLLA HJÄLP MIG!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 har du uppdaterat drivisar till ljudkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 nu har jag vc org!!! Grattis! Jag har redan klarat hela storyline *skryt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 nopp, jag har inga drivisar men det är väll inte därför den inte hittar några "hardware" till spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 vad har du för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 SB live har jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 ta reda på vilket kort du har, sen laddar du ner från denna sida http://se.europe.creative.com/support/drivers/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 hm...Buzz? har du laddat ner två cd:n (Flt-VcX) ?? i dom finns det ljud, det kan många intyga.... eller har du laddat ner en 300Mb version från "BajsKazaa" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Nej, jag har inte laddat ner från kazaa, men från DC++ Men jag har testat med en köpt version och det funkade inte då heller.. Men felet är att det inte går att ändra i audio hardware... Jag har alla ljudfiler å sånt men jag kan alltså inte ändra inställningar i audio hardware det står bara HARDWARE NOT AVAIABLE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BuZZ Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 F*n, jag ladda hem en drivrutin och nu är ljudet borta helt!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 återställ drivrutin då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 i mån ska jag köpa vc Och du ska säga att man inte ska spamma! HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2003 Och du ska säga att man inte ska spamma! HAHA jag säger väl inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts