Stoffe Skrivet 9 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2003 Kan bara inte låta topicen dö ut :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Kan bara inte låta topicen dö ut :"> Exakt! Om någon sitter på lite info, kan ni väl dela med er? Förresten, jag gillar din signatur, stoffe! Kan inte alla ha skämt som signaturer? Det blir roligare då. I alla fall roligare än "jag har klarat 100% på Vice City." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Exakt! Om någon sitter på lite info, kan ni väl dela med er? Förresten, jag gillar din signatur, stoffe! Kan inte alla ha skämt som signaturer? Det blir roligare då. I alla fall roligare än "jag har klarat 100% på Vice City." Hehe, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimTim Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 2003-09-30 Då Släpps Det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Är det som i TG, att bara de stora vägarna är med, eller är alla vägar med? Det var då jag slutade spela TG. Om man hade flugit över TG:s "London" hade man sett hus längs de stora vägarna. Mellan vägarna hade det varit tomt. Inga hus, alltså. Dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 spelet verkar rätt tufft... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 22 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2003 Är det någon som har sett filmen som var på Super Play DVD? Grym! Fast kameran gillar jag inte riktigt... Men låten som spelas till filmen är svinbra! Brukar inte lyssna på hiphop, men den låten är något utöver det vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Är det någon som har sett filmen som var på Super Play DVD? Grym! Fast kameran gillar jag inte riktigt... Men låten som spelas till filmen är svinbra! Brukar inte lyssna på hiphop, men den låten är något utöver det vanliga. Länk till filmen, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Länk till filmen, tack han såg filmen på en dvd från super play... inte på internet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Jaha, sry Är lite efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 (redigerad) Ni får ursäkta men det där såg ju inte så nytt ut Halv Tafflig Grafik sen påminde det en del om Matrix och Mortal Combat *BLÄ* Men Men...vi får väll se Redigerad 27 juni, 2003 av FerkurZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 Men filmerna från SP dvd:en är från nätet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 29 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Ni får ursäkta men det där såg ju inte så nytt ut Halv Tafflig Grafik sen påminde det en del om Matrix och Mortal Combat *BLÄ* Men Men...vi får väll se Det går inte att avgöra grafiken enbart genom att ha sett en film. Kvaliteten blir alltid sämre på filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 Men filmerna från SP dvd:en är från nätet.. länk länk länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 länk länk länk www.google.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 länk länk länk Jag ska ge dig en länk.. ska bara hitta vart jag såg den.. ( (:!!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Här kan du hitta den.. har jag för mig..GameSpot/TruecrimeMedia/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 11 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2003 här är också en skön trailer länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts